tisdag 19 december 2006

free

Ok, jag ger mig. Jag faller för detta och erkänner det. So please help me?
Det är totally GRATIS och du får massa finfina saker..(t.ex. en kamera, dvd-spelare, IKEA-presentkort, med mera med mera..)
Såååå........registrera er här.. för att hjälpa mig få free saker! pliiiizzzze?!
(Eller om ni inte vill ge mig gratis saker så kan ni regga er här..)


Info...............?
Bli medlem först.
Sedan kollar du erbjudanden som ger ett poäng respektive ett halvt poäng. Du behöver ett poäng så antingen gör man ett ettpoängs eller två halvpoängs. (Detta är skiiiiiitviktigt, fixar du inte den poängen registreras du ej som värvad....Lättast är att regga dig på två av bingosidorna..gratis o tar 2 min, kolla under sponsorer.)
Värva minst sju vänner.
När du och 7 värvade polare har ett poäng var skickas din valda produkt iväg till dig.

Värvar man ytterligare 13 pers får man ännu coolare stuff..!

Vafan..läs infon på deras sida istället så fixar det sig.
(Skriv hemskt gärna kommentar här om ni reggat er genom mig)

Inga kommentarer: