söndag 17 december 2006

snask


Önskar jag kunde berätta något snaskigt om denna lilla kväll/natt, men det snaskigaste som hänt är nog en påse bilar.
Och massa jävla choklad..och bläää va mycket..
Snart blir det minsann bukt på detta leverne. (Alltså, jag är inte sund någonstans, förutom i hjärnan ibland, men mat är en tråkig drog).
Jag ska bli Kate. Jag ska äta vatten och dricka kaffe.
(Egentligen är lilla Kate för smal för mitt simpla tycke, men I love her body anyways.)

Så..
..var ensam halva natten o tänkte lixom göra något förnuftigt utav det. Städa? Diska? Nä, lägenheten kommer stinka död när jag kommer hem efter jullov (jo det är sant, jag har jullov!)
Men men..

Sedan kom A hem efter en busig natt i en källare (hmm..) och nu sitter vi vid varsin dator och nördar oss. Herre min gud.

Jag har på mitt svarta långkalsonger med hjärtan på, en top som blivit magtröja och en rosa mössa. Jag är jätte snygg.

Kate på bild

Inga kommentarer: