söndag 17 december 2006

nu bränner jag broar

FÖR..

15 år sedan..
1. träffade jag en av mina allra bästa vänner ever
2. ville jag aldrig flytta till sverige igen
3. var jag nog ganska feg ibland

10 år sedan..
1. insåg jag att man fick killars uppmärksamhet genom att ligga med dem
2. började jag fundera seriöst över hur sjuk människan egentligen är
3. påbörjade jag rutinen att sitta o röka o äta kokosbollar på kafé istället för att gå till skolan

5 år sedan..
1. var jag extremt destruktiv och mitt inne i en fruktansvärd period
2. fanns det inte direkt några gränser för någonting
3. började jag med mediciner med mera

3 år sedan..
1. pågick ovan nämnda period fortfarande
2. försökte jag göra det jag ville (och lyckades ibland)
3. bodde jag i london

1 år sedan..
1. blev livet ett helvete igen efter en ok period
2. var jag extremt falsk och svalde allt, höll upp min fasad
3. funderade jag på saker jag inte ens vill skriva nu

4 månader sedan..
1. tyckte jag att jag äntligen hamnat rätt
2. kände jag att jag var på god väg att fullfölja något påbörjat
3. kom känslan av att vara trött för att man gjort mycket tillbaka (inte bara kemisk trötthet)

Igår..
1. satt jag framför datorn o låtsades snörvla o vara sjuk hela dagen
2. pratade jag massa i telefon
3. ville jag dricka vin, men lyckades inte (det smakade ingenting)

Idag..
1. vaknade jag alldeles för sent (för vad...egentligen..?)
2. har jag varit på ett fruktansvärt tragiskt köpcenter för nödvändig shopping
3. hittade jag världens finaste döskallekudde o var tvungen att köpa den

Inga kommentarer: