lördag 6 januari 2007

rosa fluff

cupcakes verkar vara en mindre religion, märker man om man googlar runt lite.
jag kanske borde hänge mig åt den, för min egna försvann sent inatt.
skämt åsido (fast nä; jag skojjade eg inte alls) så känner jag för det. ska dra till närmaste butik och införskaffa material..eehh..ingridienser (ingrid..??) som ett försök att bli huslig på riktigt (och göra mamma glad som bonus).
bevis kanske publiceras senare. inget blev riktigt som det skulle idag, men does it ever lixom?

år 2007 är året då jag ska komma några steg närmare ett verkligt liv och bort från det jävla glappet mittemellan. tjohej.

p.s. är man en datornörd om man använder uttryck som "googlar runt" mer än "knullar runt"...? hmm..
p.p.s. vadå p.s...är detta en dagbok eller what?!
tack och hej, leverpastej (tydlig berts-dagbok-referens)
punkt nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker alltid att cupcakes ser godare ut än vad de är... Massor med smaskigt på toppen och sen bara b-fyllning/vanlig muffins.

♥m♥ sa...

yupp, men ack så söta! :-D