fredag 5 januari 2007

tacky fulshopping

kul ord va?
igår fick jag för mig att dra till ullared och ge-kås...fruktansvärt ställe egentligen, men hängav mig totales åt fulshopping i en timme. regnet öste ner, jag blev frivilligt utslängd från mors hus och hade en fulltankad bil. perfekt lixom.
(denna sysselsättning borde inte alls funka på mig med min panikångest och mina tillfälliga sociala fobier men..ibland så..)
jojomensan..döskalletrosor för 14,50 kr, toppar med h&m-kvalitet för 19,50 kr, sovtop med rosa döskalle för 34 kr, med mera med mera. 99,5 % av allt är naturligtvis rent ut sagt fruktansvärt fult, men..finnes tid så..finner man de små guldkornen.
och jesus vad stort det är!! panik lixom.....allt under ett tak...(suckande med avsmak och lite förundrad..)

men hur i helvete får folk för sig att packa in hela stora tjocka familjen (inkl. småfolk..eller jaja; barn) lösa ut 3 kundvagnar storlek MEGA och typ köpa saker till typ..ja..nästa sekel...jag hade dött. av tanken..
bebiskläder kunde jag dock köpt i mängder (om jag hade bebis då..) 10-39 kr för typ alla miniplagg. bodys, brallor, tröjor...skitsöta i klassiskt randigt, marinblått eller vadsomhelst. inte alls tacky..men troligtvis kass kvalitet.



detta är turleen, white trash barbie

nu ska jag käka guld. hejdå ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att den barbiedockan kommer med en flashigt rosa husvagn som tillbehör. ;D

♥m♥ sa...

hihi ja hoppas! :-) här kan man iaf klicka på hennes mage så hon snackar: http://www.trailertrashdoll.com/ ..hehe

Unknown sa...

Kolla textilfabriken nästa gång,(ifall du letar märkesjeans till billiga pengar) som ligger lite bredvid, förbi parkeringen helt enkelt. Det väger upp lite iaf!

Anonym sa...

Ha ha! Brittan som barbie! Ho ho vad wack!