tisdag 30 januari 2007

saker

Några saker:
- Jag har ätit köpta muffins idag. Köpta! Efter så mycket bakande..så mycket kreerat..Ajajaj..
- Jag får panik nu när X intagit en normal dygnsrytm, vilket innebär sånggående mellan 23-24...Herregud..jag då?!
- Det känns bra att skriva upp vissa saker man fått smärre andningsnödspanik av. De känns..hmm..mindre på papper.
- Helt knaskänslig kring inköp av begravningskläder. Men det känns viktigt.
- Våren kommer i år oxå (jo, jag lovar)
- Jag blir helt utmattad när tendenser från tidigt 2000-tal syns i modet. Puh, stön o stånk...Kan vi inte få hinna ikapp oss själva först? (Svar: nej; allt ska runkas, kvävas och aidsinfekteras)
- Svenskt musikliv är dött (eehh...döh!) (syftar DELVIS på Grammisdammisgalan)
- Ett annat stort PANIK är att jag måste tänka på vad jag vill bli när jag blir stor snart. Tror jag....plugga? jobba? plugga? jobba? eeh..sova?
Ja..puh...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skriv ett nytt smart inlägg nu :) eller ett korkat om du vill,du bestämmer :D