fredag 12 januari 2007

tråkvarning

Årets köp: hela våren är en minneslucka eller så har jag förträngt. hoppas jag hade kul för pengarna i alla fall..eeh..hmm..kommer bara på massa skit..dyr sådan dessvärre..
Årets skönaste stil: meh hallå..orka säga kate. folk jag ser, folk jag känner.
Årets beautyprodukt: diorshow ger svartaste o största ögonen. fortfarande.
Årets favorittrend: är inte trender av ondo?
Årets hype: äh, det vet ni redan. varför repetera det som gör sig bäst bakom stängda dörrar?
Årets besvikelse: hoho..jaaaa...en hel del. vad var inte lixom? (sorry) Årets blogg: vadå årets? läser många, men nämner en kvinna med ordets gåva: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se/
Årets hatblogg: alltför många. läser de jag älskar o de jag hatar. resten är mediokra. finner sällan guldkorn..
Årets bloggrelaterade händelse: jag bytte (blogg alltså)
Årets allra allra bästa: fann min plats. inte "i livet", men åtminstone på ett plan

hej och hå. stulen lista som nattligt nöje.
efter 6 koppar svart koffein infinner sig sömnen inte gärna.
efter helgen blir det fashion. nu blir det säng med john blund eller dumma monster.

3 kommentarer:

Anonym sa...

FYYYFAAAAN vad sur jag blir nu asså, att du nämner min blogg som 'Årets Blogg'. Usch. Nu kommer jag ju sura hela dagen lång.. :|

Låt det hända igen. ;)

♥m♥ sa...

haha ;-) ja, visst e jag elak? hehe

Lina sa...

yehs...jag kommer sno den här listan. hatar egentligen listor fast den här var intressant att läsa....